Avatar billede tos Praktikant
06. marts 2015 - 18:29 Der er 1 kommentar

JQuery/JS kalender KUN til visning

Jeg er på udkig efter en super simpel kalender der kan vises på min hjemmeside, hvor man kan se aktiviteter for dagen, ugen, måneden eller året. Man skal ikke kunne oprette kalenderindgange.
Jeg har en CSV fil og en ICS fil med kalenderindgange (startdato, slutdato, starttid, sluttid, emner, beskrivelse og deltagere).

Jeg har googlet ret meget nu efter en kalender eller et script der kan generere en kalender UDEN alt det udenom (opret, flot, drag-drop mv), men jeg finder kun store systemer, hvor jeg ikke skal bruge alt det - jeg skal kun vise kalenderindgange.

Er der nogen har kender en kalender eller ved hvor man kan finde/købe en kalender (meget gerne JQuery)?

Send venligst ikke forslag til hvordan jeg kan bruge fx Google kalender, outlook, hotmail og andre store kalendre - layout må gerne være som google kalender eller endnu grimmere (jeg styler kalenderen bagefter)
Avatar billede keysersoze Guru
07. marts 2015 - 09:07 #1
Hvis du kun skal bruge kalenderen til at vise data og ingen dynamisk interaktion have hvorfor så i det hele taget blande javascript ind over - så må det i mine øjne være meget lettere bare at danne kalenderen i ren HTML i form af en tabel.