Avatar billede jokkejensen Novice
11. maj 2015 - 14:22 Der er 3 kommentarer

Del windows phone wifi til ps4

Hej.

Sidder med en nokia lumia 920, nogen der ved hvordan/hvad der skal til for jeg kan benytte dens Wifi hotspot med PS4.

Får fejlen NW-31253-4 på ps4, noget tyder på det er DNS, men ....

Er på Telia's netværk hvis det har noget at sige.

Vh
/J
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2015 - 16:38 #1
jf http://community.eu.playstation.com/t5/PS3-Support/NW-31253-4-error-code/td-p/21368325

I found a fix! Go into set up network. Next choose manual. Put in everything you would usually put in when setting up your connection, until you get to DNS settings. Put in 8.8.8.8 for primary and secondary, this is Google's DNS, but it works!

Hope it works for you!
Avatar billede jokkejensen Novice
11. maj 2015 - 18:30 #2
Ja ok, gjorde det nok ikke tydeligt nok.. Men det er IKKE dns, desuden er googles hhv 8.8.8.8 og 8.8.4.4 at sætte den samme (8.8.8.8) i pri/sec virker forkert...
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2015 - 18:42 #3
Noget tyder på DNS / det er ikke dns?
Skal vi så finde på noget andet end det i spørgsmålet?
Alternativer var at slukke ps4 helt ned, og genstarte med korrekt valgt wifi ( dvs det skal være sat op før genstart).