Avatar billede LasseEng Praktikant
04. juni 2015 - 21:25 Der er 1 kommentar

Feedback på webshop (Kvalitetssokker.dk)

Hej allesammen :)

Vi har netop fornyet designet, teksterne og billederne på vores webshop, www.kvalitetssokker.dk. Vi kunne godt bruge lidt konstruktiv feedback på hjemmesidens design osv, idet vi altid mener, at der er plads til forbedring. Kom frisk :)
Avatar billede atla Novice
03. juli 2015 - 09:23 #1
Hej Lasse,
Overordnet set er der jo bare tale om et virkelig fedt site med fedt design. Sitet loader også hurtigt. Så det skal nok gå fint :)
Eneste ting, jeg lagde mærke til, er jeres logo. Begge ord er med stort. Det betyder, at det ser ud som om, i staver navnet med 2 ord. Og det er det jo ikke. Men mere logomester er jeg jo heller ikke, hvilket man kan se på min side her: http://vindpap.dk/.