Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2015 - 01:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

pxe boot fra lan usb

jeg har en pc som skal ha pxe windows ind men LAN dur ikke vis jeg køber https://www.zidoff.com/engine/files/product/1396602915_986_q18.jpg

kan jeg så LAV PXE MED DEN skal nok boote fra usb jeg har mdt vis jeg laver en boot usb med mdt boot filer og driver til lan usb driver i kan jeg så køre windows over lan/usb
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2015 - 10:21 #1
Det afhænger af både USB enheden samt computeren du vil gøre det på.
Det er langt fra alle computere og USB-LAN enheder der giver mulighed for PXE over USB-LAN.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2015 - 10:59 #2
hvad skal jeg så ha
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2015 - 13:00 #3
ping
Avatar billede caspercchr Nybegynder
01. august 2015 - 21:42 #4
er ethernet kortet i computeren er død ? Eller mangler der drivere til ethernet kortet ?
Du kan smide det på en USB stick.
Og hvis der bare mangler drivere kan du tilføje dem i WDS.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2015 - 01:32 #5
dur igen det var lan der var dødt kom med nyt mainboard i :)