Avatar billede karenglistrup Praktikant
31. august 2015 - 09:05 Der er 1 kommentar

butik til både ind- og udland incl. betaling med EAN

Jeg har en hjemmeside www.snak-om-det.dk/www.talk-about-it.eu hvorfra jeg sælger mine tre bøger.
De to er almindelige danske papirbøger.
Den tredie findes både som papir-bog og som e-bog både på dansk og på engelsk, så den skal kunne købes fra udlandet.
Jeg sælger både til private og til offentlige kunder, som skal kunne købe med EAN nummer.

Jeg selv har ikke meget viden selv om e-butikker, og jeg får meget forskellige råd om, hvilken løsning, jeg skal vælge.
Fra blot at sætte en paypalknap ved hver bog på en side til oprettelse af butik i Shopify.
Men kan paypal og Shopify anvendes til EAN betainger?

Mon jeg kan spørge på ekspertpanelet her, hvad I vil råde mig til?

Min hjemmeside er sat op i Concrete5.

venlig hilsen fra Karen
Avatar billede karenglistrup Praktikant
29. november 2015 - 12:01 #1
Måske var mit spørgsmål uklart?
Spørgsmålet er, hvilken løsning I vil foreslå mig, når mit salg af bøger er for lille til at betale en 'rigtig butik' og jeg har brug for at kunne handle med kunder i både Danmark og i Udlandet.
Tak for alle svar :-)
Vh Karen