Avatar billede Kevin1978 Praktikant
07. september 2015 - 12:56 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at formatet min pc

Hej.  min pc er gået ned og er nødstilfælde at formater den.  Har købt et nyt styreprogram.  Windows 7 hotel premiere,  men der ligger 2 styreprogrammet på mit c-drev men dem skalaen have slettet.  Og så have lagt Windows 7 ind for.  Ved ikke helt hvordan man gør.    Min bærbar pc et en. Asus  gs74s gaver pc
Avatar billede aphandersen Juniormester
07. september 2015 - 13:34 #1
Så skal du jo bare boote op i den CD med det nye styresystem du har købt, så installationen starter. Under installationen skal du slette de gamle partitioner og oprette nye, eller evt. formatere de gamle patitioner.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. september 2015 - 14:19 #2
Her kan du hente en manual det nederste link i Manual den der hedder Global det er en Zip fil
http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=G74Sx&os=30
Men under alle omstændigheder skal du køre fra Boot Menager og vælge UEFI Boot. I det din Harddisk er i GPT Format.
På Min Asus skal jeg under opstart trykke på ESC For at komme i boot menageren.