Avatar billede tos Praktikant
11. september 2015 - 11:43 Der er 1 løsning

Lækkert FAQ/Support plugin til Wordpress

Jeg har i længere tid kigget efter et lækkert FAQ plugin til wordpress, men det er ikke lykkedes mig endnu. Jeg faldt over dinero.dk/support som ser ret godt ud, men kan ikke regne ud om det er et plugin eller om det er manuelt oprettet.

Man skal kunne søge i FAQ'en alene - er der nogen har kan smide nogle links til noget der minder om dinero?
Avatar billede PTRasmussen Juniormester
24. juni 2018 - 12:50 #1
Mega gammelt indlæg, men tillader mig lige at svare på dit spørgsmål om vores supprt område (https://dinero.dk/support/) og Wordpress, da jeg kan se at ingen har svaret på det :)

Det er sandt at det er bygget på Wordpress og er faktisk ikke noget super avanceret, vi bruger blot alm indlæg også kategorisere dem. Vi er igang med at bygge det hele om, så det bliver top notch, så hold øje om en 6 måneders tid, det bliver igen bygge på WP og ikke noget eksternt plugin, såsom zendesks, da vi så ikke "ejer" indholdet :)