Avatar billede barth Professor
13. september 2015 - 09:14 Der er 1 løsning

Outlook, fælles indbakke.

Jeg har fået et problem. Jeg har været nødt til at gen installere min HO Pavilion dv6 laptop med Windows 10.

Jeg har office 2013, men jeg har nu fået et irriterende problem med min Outlook.

Jeg har konto både på min og min kones e-mail adresse, men nu er vi i menulinjen til venstre nødt til at gå ind i den enkelte e-mail adresse og trykke indbakke eller sendt post for at læse.

Tidligere gik det hele i samme indbakker (og sendt post.

Desværre har jeg fuldstændig glemt hvordan jeg fik sat den op til det, og jeg kan ikke finde ud af det.

Håber på hjælp.
Avatar billede barth Professor
13. september 2015 - 16:30 #1
Så har jeg fået løst problemet under kontoindstillinger.