Avatar billede sucrea Nybegynder
15. september 2015 - 08:49 Der er 1 kommentar

Tilsluttet wifi men ingen forbindelse på mobil

Hej!

Først: er komplet it-dum, så bær over med mig!

Jeg sidder i London i en lejet lejlighed med tilhørende wifi tilslutning. Det virker helt fint på min computer. I går aftes virkede det også fint på mobilen, lige til det ikke gjorde. Nu kan jeg tilslutte mig wifi netværket, men jeg kan ikke komme online (som i at internettet ikke kan indlæse sider).

Nogen ideer til løsning? Det er en Android (Samsung). Jeg kan ikke komme til routeren.
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
10. maj 2016 - 18:01 #1
Hej..

Det kan være at den forbindelse du sidder på kun tillader en IP adresse (En Enhed) af gangen, dette betyder at du kun kan have enten computeren eller din telefon på.

Hvis dette ikke er problemet kan det være at der er spæret for mobil adgang i Routenen, så skal du ændre disse opsætninger for at få hul i gemmen på to eller flere enheder af gangen...

Håber du er med..

MVH