Avatar billede darkwader Juniormester
19. september 2015 - 13:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler en windows 7 64 bit dansk iso fil

Hej

Jeg skal installere en pc med windows 7 64 bit dansk.

Jeg har produkt nøglen, men mangler disken

Kan ikke finde den på nettet. Nogen der ved hvor den ligger

På forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2015 - 15:49 #1
Du finder den her:

http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-files/hvor-downloader-man-windows-7-gratis-n%C3%A5r-man/40a2f6d1-9137-471c-a8e1-97192b7cd4bd

Vil mene du har sp1 i din version så det er dette download du vælger:
http://www.oz1dis.dk/win7download/Win7_DA_64_SP1_multiDVD.iso

Der kan gå op til 30 sek før du får tilbud om download.
Filen du får ned er en multidvd der kan installere alle versioner af Win 7. Du vælger i starten hvilken version du vil installere.
Filen skal så enten brændes til dvd eller oprettes på en 4 gb usb pind. Jeg har selv valgt usb og klargjort filen med Rusfus til formålet: http://www.eksperten.dk/guide/1616
Avatar billede darkwader Juniormester
19. september 2015 - 15:58 #2
Tak for dit svar.

Jeg har prøvet ovenstående løsning. Men den kommer ud og siger at det er den ikke passer til min produkt nøgle. Og jeg har valgt windows 7 home 64 bit

Vil i øvrigt godt takke for dit svar. Så der falder under alle omstændigheder 200 point af.
Men jeg vil ikke lukke tråden før jeg har et brugbart link eller en anden løsning
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2015 - 16:10 #3
Jeg vil ikke modtage 200 p for noget der ikke virker. Jeg forstår blot ikke at det ikke virker??
Jeg har et par gange før her på eksperten henvist til denne side hvor spørgerne fik installeret og aktiveret. Så jeg synes det lyder lidt mærkeligt?
Avatar billede darkwader Juniormester
19. september 2015 - 17:07 #4
Prøver igen. Vi skrives ved igen i morgen.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. september 2015 - 08:45 #5
Hvis ikke du direkte kan aktivere med den kode du indtaster, kunne du prøve at bruge den ved en telefon indtastning ved Windows aktivering. Man kan vel ikke udelukke at den kode du prøver at indtaste kan være krypteret, så man ikke direkte kan se koden.
Er det en kode der står direkte på computeren du bruger?
Avatar billede darkwader Juniormester
20. september 2015 - 15:14 #6
Hej
Der er sket en ny udvikling i sagen. Kunne ikke med mine "dårlige" øjne se at det var en home Premium der var licens til. Så kunne jeg aktivere den. :-)

Men desværre har jeg måtte sætte en ny installation i gang. Opdatering fejlede totalt. Så forfra. Fuck den her sag driller :-)

Så link var korrekt, der var bare mig der valgte forkert.
Så hit med et svar så jeg kan dele nogle point ud ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. september 2015 - 16:03 #7
Super det virkede :-)

Og godt du har et medie du kan bruge næste gang det fejler, eller hjælpe en ven i nød :-)
Avatar billede darkwader Juniormester
20. september 2015 - 21:11 #8
Tak for hjælpen. Men nu virker windows update guddøme ikke :-) Opretter et spørgmål i en ny tråd
Avatar billede darkwader Juniormester
20. september 2015 - 21:11 #9
Sagen lukket
Avatar billede darkwader Juniormester
20. september 2015 - 21:14 #10
Har lige set denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/1005964
Så jeg tror jeg vil vente til i morgen for at se resultat og hvis der så stadig ikke er fundet nogle opdateringer vil jeg oprette en tråd
Avatar billede 220661 Ekspert
20. september 2015 - 21:18 #11
Ja det tager laaaang tid før du får besked om opdateringer. Du skal have lidt tålmodighed :-)

Hopper af her nu.
Avatar billede martiin Praktikant
31. marts 2018 - 14:11 #12
The photos for some time and also after time it will get eliminated off or it will get disappear.    https://snapchatlogin.us/    certainly need to accept the terms and conditions and also approve