Avatar billede susensnusen Novice
21. oktober 2015 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Firewall blokerer internet

Hej.

Vil blive meget glad hvis nogen kan hjælpe mig. Kan ikke komme på nettet og får følgende fejlmeddelelse: The Windows Firewall HSS DNS Leak Rule is blocking your connection. Hvad gør jeg helt præcist for at løse dette problem?

V. h. Susanne
Avatar billede susensnusen Novice
22. oktober 2015 - 10:17 #2
Kanon. Mange tak. Troede ikke at det var så simpelt. Lagde nemlig mærke til en advanceret firewall på min computer, som jeg ikke har set før og troede det måske var den der skabte problemet.

Susanne
Avatar billede susensnusen Novice
22. oktober 2015 - 10:22 #3
Jeg er simpelthen en torsk til at tildele point. Kom til at tildele dem til mig selv. Syntes ikke der er en boks jeg kan vinge af ved din løsning. Hvad gør jeg lige?