Avatar billede kualle Juniormester
26. oktober 2015 - 09:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bestemme rækkefølgen på linjer i line chart uden at ændre i legend

Hej alle

Jeg ønsker at få min graf til at vise mig en af serierne øverst, men samtidig være øverst i legend/seriebeskrivelsen i Excel 2013.

Hvis jeg højreklikker -> vælg data -> så kan jeg flytte rundt på serierne, men det løser ikke umiddelbart mit problem, fordi den nederste i legend altid er øverst i grafen. Jeg vil faktisk bare gerne have det omvendt?

Mange hilsner,
Sander.
Avatar billede bak Seniormester
27. oktober 2015 - 10:24 #1
Når du har flyttet rundt så det passer, så prøv at markere den øverste linie.
I formel-baren kan du nu se hvilke data den henter. Allersidst i denne 'Formel' står et tal. Prøv at ændre dette tal til 1, så skulle dennes legend stå øverst.
Avatar billede kualle Juniormester
27. oktober 2015 - 13:51 #2
Det virker!
Tak. Smid et svar og få 30 point :-).
Avatar billede bak Seniormester
27. oktober 2015 - 13:59 #3
du får lige et svar her