Avatar billede Uvanga Ekspert
28. oktober 2015 - 15:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Manglende point. Faldet i havnen, kørt over af en bus??

Nu er den gal igen. Jeg kan ikke lade være med at kommentere disse mangler/slendrian på point tildeling. Når folk skriver HJÆLP,PLEASE,SOS og andre nødråb, forventer jeg en umiddelbar respons. Hvis folk har mulighed for at stille spørgsmål, har de også mulighed for at reagere på tråden. Det kræver kun EET klik på "Indlæg" faneblad. Så er man inde på alle sine spørgsmål. Som en tidligere kollega sagde: "Det mindste man kan forvente af en ko, er sgu da et brøl" En løsning på frustrationen er naturligvis at undlade at svare på spørgsmål. Det er bare en skam hvis mange vælger det, da der ligger mange guldkorn(ikke nødvendigvis mine)som bare venter på at blive samlet op. Nok om det, dette indlæg desangående er foreløbig mit sidste. Jeg vil nødig fremstå som "Sur gammel mand" Nu fik jeg lidt luft;-)
Lukker selv tråden...
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2015 - 16:32 #1
Jeg kan sagtes følge dig. Og ja det er godt at få lidt luft fra sine frustrationer :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2015 - 18:19 #2
Enig. Og jeg tror et af problemerne er, at nye brugere ikke kender reglerne, de læser dem simpelhen ikke.
Så måske var det en ide, at når man for første gang skulle stille et spørgsmål, så dukker der en side op med "FØR DU GÅR IGANG" hvor de vigtigste regler som lukke og point givning bliver vist. Ikke hele smøren, så bliver det ikke læst. Resten skal bare have en henvisning.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
28. oktober 2015 - 21:59 #3
Nu er det jo ikke altid nemt for en ny bruger at skulle lægge en kommentar, når man vil svare og svare når man ikke har et svar eller er det omvendt ?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2015 - 22:17 #4
#3 Det er ikke det værste problem. Her falder lagt de fleste i de første gange indtil de forhåbentligt lærer systemet at kende. Problemet er at de set ikke vender tilbage før laaang tid efter de har oprettet spørgsmålet. Det føler jeg ikke er i orden.
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. oktober 2015 - 04:31 #5
#3 Det har du ret i, jeg er selv i sin tid faldet i den grøft. Men selv om man skulle lave den fejl i starten, er det trods alt en reaktion.
Kommentarknappen(til forslag) er dog som standard aktiveret. Hvis man bliver bedt om Svar (til løsninger og pointgivning), skal man flytte denne markering.

#4 Enig 100%
Avatar billede Uvanga Ekspert
10. december 2015 - 09:31 #6
Lukker
10. december 2015 - 16:46 #7
Det tager jeg koldt og roligt.
Jeg følger kun op på et spørgsmål, hvis der kommer en e-mail I min private e-mail. Og den er jeg ikke på hver dag.

Og efter et par dage har jeg glemt alt om hvad jeg har kloget/kvajet mig på.

Spørgsmål, som jeg selv har oprettet følger jeg op på, og tildeler point for asap.
Avatar billede Uvanga Ekspert
10. december 2015 - 16:58 #8
#7 Yes, enig - det er netop det jeg mener, altså at sørge for at reagere på de spørgsmål man selv har oprettet;-)
13. december 2015 - 14:42 #9
Ja, men du selv pointerer, er det ikke alle der gør det.

Jeg gider ikke spilde mit liv på at hides mig op over dem der ikke melder tilbage / vil uddele point / glemmer det.

eller sagt på en anden måde:
Jeg opfører mig ordenligt. Men jeg vil ikke spilde tid på dem der ikke gør. Så for jeg ikke respons. Så fred være med det.

Så jeg ville ikke oprette en tråd som denne.
Men jeg vil gerne kommentere på den.
Og sige ja, ok. men glem det og kom videre :)

God Jul til jer alle :D, når vi kommer dertil.