Avatar billede jesperrc Nybegynder
05. november 2015 - 15:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hent indgående telefonnummer fra Cisco IP Phone 7941

Hej eksperter :-)
Jeg overvejer at lave en lille applikation, som kan hente telefonnummeret fra et indgående opkald på en Cisco IP telefon (tilkoblet via ethernet). Nummeret skal jeg senere bruge til at slå kunden op i vores kundedatabase med. Er der nogle, som ligger inde med en sample kode til det, eller kan fortælle mig hvordan jeg kan komme i gang?
Pft.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. november 2015 - 21:37 #1
Har du noget dokumentation for telefonens API?
Avatar billede jesperrc Nybegynder
05. november 2015 - 22:28 #2
Vi har umiddelbart kun Cisco Agent Desktop tilgængelig, et program som faktisk viser telefonnummeret. Men jeg kan ikke se API'et til det... Jeg har set lidt på TAPI3, men ved ikke om det kan benyttes med Cisco telefoner, de samples jeg har fundet med det er alene til andre telefoner.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2015 - 02:25 #3
Uden viden om API saa lyder det som en meget vanskelig opgave.
Avatar billede jesperrc Nybegynder
20. november 2015 - 09:23 #4
Jeg fast en løsning via en logfil, som fungerer upåklageligt. Sagen lukkes
Avatar billede jesperrc Nybegynder
20. november 2015 - 09:23 #5
Svar