Avatar billede jepzen Nybegynder
06. december 2015 - 20:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overføre sms/mms til pc fra Samsung telefon

Jeg er nu blevet så træt af Kies, Samsung eget uduelige program til overførsel af data mellem telefon og PC, at jeg har slettet det.

Jeg kører Windows 8.1 og ville høre om der er nogle som kan anbefale et godt alternativ til Kies.

Jeg vil særligt gerne kunne overføre mine sms og mms fra min Samsung galaxy S3 mini, til min computer, så de kan læses og ses på denne.

God søndag til alle :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. december 2015 - 21:05 #1
Det er ikke en "direkte" overførsel, men pushbullet kan måske bruges?
Avatar billede jepzen Nybegynder
06. december 2015 - 21:21 #2
Kan det overføre alle mine smser og mmser på en gang?
Avatar billede jepzen Nybegynder
11. december 2015 - 12:08 #3
Det ser ud til at man skal logge ind i Pushbullet med Google, det er jeg ikke så pjattet med, og den koster også penge at bruge nu, hvis man skal bruge de bedste funktioner, kan jeg læse. Men tak for forslaget.
Avatar billede jepzen Nybegynder
06. februar 2016 - 21:59 #4
Læg svar for point :)
Avatar billede jepzen Nybegynder
05. marts 2016 - 15:58 #5
Ingen svar. Der lukkes.