Avatar billede dragnor Juniormester
16. december 2015 - 07:48 Der er 3 kommentarer

VBA Luk Excel

Hej Eksperter,

Jeg har en irriterende udfordring. Jeg har 1 Excel fil som er åben og skal være og forblive åben. I mellemtiden åbner jeg så en anden excel fil fra et andet program. Den "nye" excel fil jeg åbner kører en Macro og så vil jeg gerne have den til at lukke bagefter. Jeg kan godt få den til at lukke selve Workbook ned med den efterlader en enstans af Excel åben :-(

Jeg har prøvet at lukke selve excel ned men så lukker den også den fil ned som skal være åben :-(

Hvem kan hjælpe med denne løsning som burde og sikkert er super simpel???

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede supertekst Ekspert
16. december 2015 - 10:54 #1
Avatar billede kjulius Novice
31. december 2015 - 19:01 #2
Afslutte makroen i den "nye" Excel fil med Application.Quit ??
Avatar billede dragnor Juniormester
30. marts 2016 - 11:12 #3
Det lader til at Excel virker anderledes på en server :-(