Avatar billede enormark Nybegynder
18. december 2015 - 11:49 Der er 13 kommentarer

Hvordan lukker jeg et spørgsmål ?

Jeg får - og sikkert med god grund - følgende mail med mellemrum:
"Åbne spørgsmål med ikke accepterede svar:"
med opfordring til at lukke det, hvis det er besvaret.

Det ER besvaret, men jeg ved ikke  hvordan jeg melder det til systemet.
Jeg har flere gange skrevet SLUT i en mail til tråden, men jeg bliver stadig rykket for at slutte.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
18. december 2015 - 12:01 #1
Det er fordi du ikke har uddelt points. Som du kan se på tråden er der en gul indikator. Dvs. der er et svar i tråden, men svaret er ikke blevet accepteret.

Dette er en kommentar.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
18. december 2015 - 12:02 #2
Dette er et svar, og du vil se at du nu har nogle nye muligheder. Svarende har du mulighed for at acceptere. Er der flere der svare kan du dele points mellem flere accepteret svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2015 - 13:16 #3
Dette spørgsmål burde have ligget i kategori der har med Eksperten at gøre, og ikke under programmer
Spørgsmål vedr. brug af Eksperten er gratis, og derfor så lægger du selv et svar og accepterer dette.

Det samme skal du gøre i de tråde du har fået brugbar hjælp.
Og ja som tordenfusk skriver kan du sagtes give point til flere i tråden.
Du beder blot ale du vil give point om at lægge svar. Alle svar afkrydses og accepteres.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2015 - 13:18 #4
I denne tråd her http://www.eksperten.dk/spm/1004906 har claes57 skrevet du bare skal lukke selv, så her bruger du et af dine egne svar til at lukke med.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. december 2015 - 13:58 #5
Måske kan du bruge denne vejledning?
http://web.gratisupload.dk/f/8ieqd45tf0/full
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2015 - 00:13 #6
Og i allersidste ende skyldes hele denne polemik (som nok er lige så gammel som selve eksperten.dk) to ting:

1: Spørgeren har ikke læst websidens FAQ: http://www.eksperten.dk/faq

2: At FAQ'ens ordlyd om det emne er så ufyldestgørende og utilstrækkelig, at mange farer vild i den.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2015 - 07:40 #7
#6 1: Jeg vil give dig delvis ret i dette.
Mange kigger måske den igennem ved oprettelsen, og får måske styr på det lige i starten.
Men er de ikke på i nogle år, ja så har de glemt proceduren, og så har de glemt hvordan man gør det :-)

2: Ja det kunne være bedre. Og det er sikkert også en af grundene til at en del lige kigger, men fordyber sig ikke i det :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2015 - 08:03 #8
Jeg har flere gange skrevet SLUT i en mail til tråden, men jeg bliver stadig rykket for at slutte.

Prøv at se på dette billed.
http://i.imgur.com/96WoOmP.png
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2015 - 08:49 #9
Mon ikke lukkeproblemet med tråde bliver løst nu :-)
Det burde det.
Hopper af tråden her
Avatar billede poko1 Ekspert
19. december 2015 - 09:32 #10
enormark #0 du skal her også blot sende et svar hvor du kun vælger at give dig selv point og acceptere dit eget svar!
Du fandt jo ud af at lukke det svar som du refererede til og så mangler du jo bare dette!
Avatar billede enormark Nybegynder
05. februar 2016 - 16:47 #11
Der er et gult felt, men når jeg trykker på det, kommer der et en blå baggrund med et hvidt "svar" og når jeg trykker på det, bliver det gult igen. Intet om points.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2016 - 11:01 #12
Måske en løsning
http://i.imgur.com/1uVlJ2L.png
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2016 - 11:31 #13