Avatar billede KinwareFM Nybegynder
31. december 2015 - 15:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Prossesor problemer!

Hej Eksperter,

Jeg var så heldig at få en Intel I5 Prossesor i jule gave, da jeg spiller meget computer.

MEN inden jeg fik den havde jeg en intel pentium, som var noget gammelt lort (Men kunne trække store spil) nu da jeg har fådet min ny prossesor kan jeg ikke trække nogle spil uden FPS problemer.

Her er de fps jeg køre med i Euro Truck Simulator 2:
gamle prossesor: 150 fps FAST
nye prossesor: 20 FPS ustabilt

Billede af min prossesors infomationer: http://imgur.com/x1CGht5

Håber at i kan hjælpe
MVH Victor P
Avatar billede buttwipe Juniormester
31. december 2015 - 15:58 #1
Det er størrelsen på grafikkortet der afgør antallet af FPS, ikke processoren.
Sådan i store træk.

Er det en helt ny pc, eller er det, som du skriver, kun CPU'en du har opgraderet?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2015 - 15:58 #2
Der er jo også grafik del i den nye processor, og bruger den det grafik kort, så vil det sikkert gå galt

Har du sat skærmen i den rette port?

Du har muligvis en på bundkortet, og en på et eksternt kort.
Avatar billede KinwareFM Nybegynder
31. december 2015 - 16:07 #3
Jeg har fornyeligt koblet en ekstra skærm til mit graffik kort, men der kunne jeg sagtens spille gta 5 i low grafik uden nogle problemer.
Avatar billede poko1 Ekspert
31. december 2015 - 16:18 #4
Mon ikke du skulle kigge i din Enhedshåndtering om du har alle driverne på plads?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2015 - 16:21 #5
Gamer ikke selv, men jeg kan tænke mig at hvis den bruger INTEL HD GRAPHICS 4600 som der er i cpu, så vil det lagge når du spiller. Der må være et sted du kan se hvilket kort der blíver brugt til spillet/skærmen.

Hvilket bundkort har du i computeren?
Avatar billede poko1 Ekspert
31. december 2015 - 16:24 #6
Hvis driveren til dit Grafikkort er uptodate skifter det selv fra fra i5 til dit Eksterne grafik
https://imageshack.us/i/nmenheder1p
Avatar billede KinwareFM Nybegynder
31. december 2015 - 16:29 #7
Har et MSI GTX 750
Avatar billede KinwareFM Nybegynder
31. december 2015 - 16:31 #8
Prøver lige at update driverne på den måde sagde
Avatar billede KinwareFM Nybegynder
31. december 2015 - 16:39 #9
Det hjalp at update mine drivers :) tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede poko1 Ekspert
31. december 2015 - 16:40 #10
Kør denne så opdateres der automatisk i fremtiden også for spil grafik
http://www.geforce.com/geforce-experience
Avatar billede KinwareFM Nybegynder
31. december 2015 - 20:30 #11
Tusind tak for jeres hjælp :)
Avatar billede poko1 Ekspert
31. december 2015 - 20:44 #12
Hvis det var min hjælp så accepter bare dit eget svar jeg samler ikke point :-)