Avatar billede avk Juniormester
03. januar 2016 - 12:34 Der er 1 løsning

Kan ikke åbne softwaren HP Solution Center, men printer virker.

Pludselig kan jeg ikke åbne HP Solution Center.
Det drejer sig om softwaren til min HP F4580 All in One Printer.
Programmet har altid kørt upåklageligt i windows 10.
Jeg har afinstalleret og geninstalleret hele softwareprogrammet.
Jeg har trådløs forbindelse til printeren, og det virker.
Jeg kan udskrive fra f.eks. word dokument.
Problemet er blandt andet, at jeg ikke kan scanne, fordi jeg ikke kan åbne HP Solution Center.
HP Solution Center ikonet findes på mit skrivebord, men når jeg trykker på dette kommer der blot en windows lyd, og der sker ikke mere.
Mit styresystem er Windows 10.
Programmet er ikke spærret i firewall- det har jeg tjekket.
I går 2. januar lavede jeg en genopretning fra 29. dec. og så virkede det igen. Men i dag 3. januar er fejlen der igen.
Er det en windows opdatering, som driller????
HJÆLP
Avatar billede avk Juniormester
03. januar 2016 - 14:39 #1
Jeg har fundet løsningen. Det er en Windows sikkersopdatering der er skyld i fejlen.

Se her:
http://h30434.www3.hp.com/t5/Printer-Software-and-Drivers/HP-Solution-Center-Fails-to-launch-cannot-open-SOLUTION-HERE/m-p/5424433