Avatar billede MIK_70 Juniormester
22. januar 2016 - 11:41 Der er 2 kommentarer

Udskrift problemer med P4650

Håber en af de skrappe kan hjælpe

Ved god der er tale om en ældre maskine, men jeg har fået den gratis, så den er jo værd at knokle lidt for.

Da jeg fik den,havde den en fejl på flash kortet og kunne ikke indlæse en opdaterings fil.

Så købte jeg nyt kort og satte det i og alt så ud til at køre OK, fejlen forsvandt ihvertfald.

Nu har jeg så et andet problem. Jeg har installeret universal driveren til PLC6 og indstillet printeren til PLC6 (har også prøvet me PS), men hver gang jeg sætter USB-stikket i, ser det ud som om printeren modtager dat i form af et job og går i fejltilstand. Udskriver jeg siden i forbindelse med jobbet er det en næsten blank side med enten to, tre eller fire små Smileys opppe i øverste venstre hjørne.

Siden bliver ved med at komme indtil jeg trækker stikket ud igen og sletter jobbet. Nogle gode idéer.

Pf
Tak for hjælpen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. januar 2016 - 12:13 #1
Jeg tænker straks støj...

Har du prøvet med et andet USB kabel?
Avatar billede MIK_70 Juniormester
22. januar 2016 - 12:33 #2
Prøver gerne, men det her er taget fra en printer, hvor det umiddelbart virkede fint