Avatar billede imma Forsker
12. februar 2016 - 11:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design af strategobrikker lamineret

Hejsa, skal spille noget udendørs stratego, og vil gerne printe stratego brikker ud og laminere dem, men kunne være fedt at have sit helt eget sæt... er der nogen der vil give det et skud....

måske et billede af brikken - hvad nummer de har og hvem den kan slå- det er til sfo børn
Avatar billede garrett Seniormester
12. februar 2016 - 13:19 #1
Lidt hurtig google'ing resulterede i denne samling af SVG filer du kan arbejde videre med. Da det er vektorbaserede filer kan du skalere dem op til f.eks. A4 uden at det skulle påvirke kvaliteten. Det kræver bare noget software der kan åbne SVG-filer, som f.eks. Inkscape.
Avatar billede garrett Seniormester
12. februar 2016 - 14:02 #2
Nå! :)
Fik lige lyst til at lege lidt med Imagemagick, så her er en zip-fil med alle billederne som PNG filer skaleret op til 2000px i bredden.
Avatar billede imma Forsker
17. februar 2016 - 09:05 #3
mega fedt, kan jeg bruge dem der - og så skrive navnet på og måske et tal på ?

og eventuelt hvem de kan slå ?

vil rigtig gerne give point
Avatar billede garrett Seniormester
17. februar 2016 - 10:27 #4
Som tidligere skrevet kan du jo arbejde videre med SVG filerne som du vil, alterativt smide PNG filerne ind i f.eks. Word og så tilføje hvad du ønsker der.