Avatar billede kraenwest Nybegynder
27. februar 2016 - 00:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Byg selv pc

Hej folkens.
Jeg vil til at bygge min første pc, til normal gaming (etc. World Of Warcraft) og til skoleting (gymnasieniveau).
Jeg har surfet rundt på nettet for at finde dem jeg lige synes er de bedste komponenter for mig. Så inden jeg køber noget, kunne jeg godt tænke mig at høre et par meninger, upgrades eller downgrades på noget. Tak på forhånd.
Handler på komplett.dk

Kabinet: NZXT Noctis 450 Midi Tower Sort

Processor: Intel Core i5-4690K, Socket-LGA1150

Bundkort: MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150

RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB

Harddisk: Samsung 850 EVO 500GB SSD

Strømforsyning: EVGA SuperNOVA 750 G2, 750W PSU
Avatar billede Wally73 Mester
27. februar 2016 - 10:02 #1
Jeg kan ikke sige så meget om selve elektronikken, da jeg ikke har fulgt det marked så meget, men jeg ved at det der oftest overses i en gamer computer er luftgennemstrømningen i kabinettet og strømforsyningen og på de to punkter har du lavet nogle utroligt gode valg. :)
Avatar billede kraenwest Nybegynder
27. februar 2016 - 10:56 #2
Det aktid noget det ikke er helt hen i vejret. Tak for det :-)