Avatar billede NielsErikP Mester
27. februar 2016 - 22:35 Der er 19 kommentarer

Bruger konto...Fejlsikret tilstand...

Hej Eksperter.

Nogen der ved noget om hvordan man kommer i kontakt med bruger konti fra fejlsikret tilstand?

I følgende eksisterer der en ukendt  Konto

Indefra Windows eksisterer der kun nep-pc og gæste kontoen.

Tænker lidt på kommandoer til at styre konti fra fejlsikret tilstand.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 07:41 #1
Kan være den konto er korrupt og ikke virker.
Du kan dog måske se oplysninger om den i registrerings databasen.
Video i dette link viser hvordan du kommer derhen, og viser egenskaber for dine konti:

http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/windows/how-fix-corrupt-user-profile-in-windows-7-3495216/

Jeg har ikke bud på kommando fra fejlsikret, og pas på med at rette i registeret.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 08:51 #2
Har du opgraderet din pc?
Kunne måske tro det kunne være en konto fra dette system.
Har lige fundet ud af at jeg også har en konto der er ukendt, og min pc her er opgraderet fra XP til Windows 8.
Avatar billede NielsErikP Mester
28. februar 2016 - 09:22 #3
Hej..

Jeg kørte til begyndelse med Windows vista.. og nu Windows 7.

Mit problem er at det ser ud som der er en der sidder og logger af og på nettet.

Fandt så denne konto. Den skal slettes på en måde. Og skal snavs fjernes er det vel det rigtigste fra fejlsikret tilstand.

Derfor mit spørgsmål.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 10:29 #4
Er denne konto kun set i en mappe?
Og ligger den i mappe i en anden mappe (Parent mappe)?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 10:31 #5
Kunne måske frygte du vil kunne miste filer du vil passe på hvis du fjerner konto. Du skal i hvert fald have fuld backup af alle dine private filer.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 10:41 #6
Har kigget lidt her http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-security/unable-to-remove-account-unknown-getting-error-you/8d01c84d-4bda-4a42-9425-53818eb1af21?page=3 og løb ind i dette indlæg:

If this helps, this is what I did...

Start > Computer > select local Drive c:\ > Users > Right click on [My Username] Folder > share with > specific people > (you should see the 'unknown Contact' here) > right click unwanted accounts and select 'remove' > hit 'share'

That's it :)

The above instructions refer to Windows 7 Pro. I say this before someone tells me that it is different for XP & Vista.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 11:10 #7
Man skulle også kunne deaktivere denne konti
Man skal åbne en kommandoprompt som administrator.
I denne skriver man net user "din konto" /active:no

Herefter skulle konko ikke være synlig længere og deaktiveret.
Avatar billede NielsErikP Mester
28. februar 2016 - 14:31 #8
Hej..

#4: nej, som der ses på billede... fremkommer den kun , når jeg tager "Egenskaber for iexplorer" i jobliste. Andre steder kan den ikke rigtig lokaliseres.
Avatar billede NielsErikP Mester
28. februar 2016 - 14:39 #9
#6: Fulgt denne beskrivelse.. fremkommer der kun brugerprofil Nep under "bestemte personer" og den står som ejer.
Avatar billede NielsErikP Mester
28. februar 2016 - 14:42 #10
#1:
lidt hjælp her.
Skal video'en følges, skal man vel tage back up af registrings databasen?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 15:54 #11
#10 Ja det havde jeg gjort
Har du prøvet #7?
Avatar billede NielsErikP Mester
28. februar 2016 - 16:19 #12
Hej...

Har nu prøvet #7, Den vil ikke acceptere brugernavnet
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 16:29 #13
Ok. Er den synlig i registeret? #1
Avatar billede NielsErikP Mester
28. februar 2016 - 22:42 #14
Hej.

Registeret? Ved ikke lige, hvad du mener.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 23:05 #15
I linket er der en video der viser hvordan du ser dine brugerprofiler i registrerings databasen. Du kan ikke se den konto der vel?
Avatar billede NielsErikP Mester
28. februar 2016 - 23:40 #16
Nej, den eksisterer ikke i registret.
Der er 4 profiles. "S-1-5"- 18 og 19 og 20 uden profile images
Og 21 som er min bruger.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. februar 2016 - 00:08 #17
Og konto er kun synlig i iexplore?

Har du tjekket om computeren er inficeret?
Tjek med malwarebytes og dit antivirus program samt AdwCleaner
Avatar billede NielsErikP Mester
29. februar 2016 - 22:48 #18
Hej igen.

Nej, det har jeg ikke.

Det med at det ser ud som folk logger af og på.
Sker både her på pc og på en iphone 4.. De kører begge på wifi.

Tjekker lige og vender tilbage.
Avatar billede NielsErikP Mester
29. februar 2016 - 23:23 #19
Hverken malware eller adw kan finde noget.