Avatar billede uhreskov Nybegynder
26. marts 2016 - 13:52 Der er 1 kommentar

Deling af mappe imellem 2 pc driller

Hejsa....

Jeg har forsøgt at dele en mappe på en pc (Win8)og vil gerne kunne se på den en anden pc (win7)

Men når jeg forsøger at "fange" Win8 maskinen via stifinder, spørger den efter et login ?

Jeg ved ikke hvad det kan være ?
Kan man oprette en andet login som kan kan bruge imellem de 2 maskiner ?

Jeg håber at i kan forstå mit spørgsmål ?

På forhånd tak, og forsat god påske :)

Mvh.
Uhreskov.
Avatar billede buddy45 Juniormester
27. marts 2016 - 11:58 #1
Du skal give rettighed til alle to steder. Se her: http://web01.gratisupload.dk/f/8v49w7m6ur/