Avatar billede petersen Novice
29. marts 2016 - 15:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Annulere login

hej

Hvordan sletter jeg login i windows 10, så jeg gå direkte til skrivebordet uden login.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2016 - 16:52 #1
Har du Microsoft login konto nu?

Hvis du har, skal denne annulleres og du skal oprette en lokal konto i stedet på din brugerprofil.
Avatar billede klaudi Ekspert
29. marts 2016 - 17:17 #3
Eller denne måde

Når du er på Skrivebordet taster du
WIN-logo+R så åbner Kør boksen,her skriver du netplwiz i feltet Åbn: og klikker OK

Nu åbner Brugerkonti vinduet, her skal du fjerne markeringen i
Brugere skal indtaste et brugernavn og en adgangskode for at bruge denne computer
klik på dit brugernavn og klik så OK

Nu får du en prompt, hvor du skal indtaste adgangskoden for brugernavnet.
Indtast adgangskoden, og bekræft adgangskoden.
Avatar billede klaudi Ekspert
29. marts 2016 - 17:17 #4
Nå glem det :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2016 - 17:26 #5
#3 Ja det er vist det samme som #2 :-)
Avatar billede petersen Novice
29. marts 2016 - 18:40 #6
Mange tak, nu virker det uden logon
Avatar billede petersen Novice
29. marts 2016 - 18:42 #7
Gjorde det vist forkert, fik du pointene ?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2016 - 18:46 #8
Nej det gjorde jeg ikke. Du lagde dit indlæg #6 som "Svar" og accepterede dette, der gjorde at tråden lukkede og du tog point tilbage.

Hvis du ser i parantesen efter svar står der (til løsninger og pointgivning)

Har hjælperne skrevet deres indlæg som kommentar skal du bede om svar fra den/dem du vil give point til og så acceptere dem.

Der kan ikke gives point mere i denne tråd.
Avatar billede petersen Novice
29. marts 2016 - 19:30 #9
Det beklager jeg meget, der er altså ikke mere at gøre ?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2016 - 20:22 #10
Ikke i tråden her nej.
Det eneste man kan gøre hvis man selv kommer til at lukke en tråd er at oprette et såkaldt "pointspørgsmål"
Spørgsmålet oprettes i samme kategori som det oprindelige, og med samme antal point. I teksten skiver man evt "point til (brugernavn/brugernavne) på den/dem der skal have point.
I tråden henvises til den oprindelige tråd med link, og i den oprindelige tråd henvises der til pointspørgsmålet.

Det er den eneste måde man kan tildele point efter en tråd er lukket.