Avatar billede kta38 Juniormester
08. juni 2016 - 18:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fjern en fejl til hp printer

Hej.
jeg har afinstalleret min hp printer, men får stadig denne fejl meddelse når windows opdatere: ? Hewlett-Packard  - Imaging - Null Print - HP Deskjet 3520 series - Fejl 0x800f020b
Hvordan kan jeg komme af med  denne fejl meddelse?
Jeg har win 10.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2016 - 18:46 #1
billede
Avatar billede kta38 Juniormester
08. juni 2016 - 19:05 #2
Billede?? Win 10 kommer med den ovenstående meddelse
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. juni 2016 - 10:02 #3
Du har nok ikke afinstalleret driveren, og det gør HP´s afinstallations software vist ikke som standard.

Først og fremmest ind i kontrolpanelet, programmer og funktioner, og få afinstalleret evt. resterende HP software den vej.

Når du er færdig, går du fra kontrolpanelet ind i "enheder og printere". Marker en printer, og nu vil en "Server Egenskaber" knap blive tigængelig i toppen. Klik på den.
Her kan du på fanen "Drivere" finde de drivere du ikke bruger, og afinstallere dem.

Hvis ikke du får lov at afinstallere dem, skyldes det at der stadig er en aktiv printer der bruger driveren (som evt. ikke kan slettes på grund af stadig aktive printjobs).
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2016 - 19:29 #4
Husk også at slette selve printeren, hvis ikke du har gjort det endnu
Avatar billede kta38 Juniormester
13. juni 2016 - 19:45 #5
Jeg har fulgt "ole_madsen" opskrift og kan ikke længere se den gamle Hp printer mere i drivere under printer.
Men windows update bliver med at førsøg at få lov til at updater , som jeg beskrev i første indlæg..
Skal jeg ind og slette noget i windows updatering også?
Ps alt hp printer skulle være væk fra pcén nu.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. juni 2016 - 09:24 #6
Den burde selv stoppe med at foreslå opdateringen... - du kan forsøge at køre "fix-it" programmet fra denne Microsoft side: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7 (virker også til win10).

Hjælper det ikke, kan der stadig ligge rester et sted, og så er det nok lettere at fortælle windows, at du ikke ønsker den specifikke driveropdatering - du kan læse hvordan her: http://www.howtogeek.com/223864/how-to-uninstall-and-block-updates-and-drivers-on-windows-10/