Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2016 - 16:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Deaktivere G-mail kalender

Jeg er i forbindelse opsætning i min nye telefon åbenbart også kommet til at opsætte G-mail kalender. Jeg bruger Outlook. Men når jeg har en aftale kommer der besked i G-mail også. Og kan se aftalen også er skrevet ind i kalenderen.
Jeg vil kun bruge min Outlook. Hvordan deaktivere jeg G-mail kalenderen. har været inde i den under indstillinger, men kan ikke finde ud af det.
Avatar billede wjens Guru
09. juni 2016 - 17:32 #1
Under indstillinger > alle > apps kan du slå "vis meddelelser" for app "kalender" fra.
Det burde være nok til at du ikke hører mere til den.

Her kan også helt deaktivere den - med risiko for at andre google apps kan give problemer. Har ikke prøvet, da jeg selv bruger kalenderen.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juni 2016 - 20:09 #2
Det ville - alt andet lige - være lettere, hvis du skrev, om tlf var windows/ios/android. Bare, hvis du opretter spg fremover. Tak.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2016 - 00:52 #3
Sorry. Android.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2016 - 00:57 #4
Kan ikke finde noget under indstillinger der bare hedder 'Alle' ...?
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2016 - 00:59 #5
Går ud fra du mener i Google. Google via internet siden eller i google app'en? Er koblet lidt af ...
Avatar billede wjens Guru
10. juni 2016 - 08:44 #6
Jeg går ud fra at vi snakker om en android enhed(?).

Under indstillinger helt generelt for enheden, hvor du kan sætte alt muligt, skal du finde en indstilling for alle aps - kalender.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2016 - 16:24 #7
Det er ikke præcist nok.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2016 - 17:45 #8
Dropper det.