Avatar billede Matias Askvig Praktikant
01. juli 2016 - 13:59 Der er 5 kommentarer

Nyt lukket CMS system?

Hej med jer!

Jeg har en butik, som hedder http://nettofitness.dk men den er designet af Scannet, og det er jeg egentlig ikke helt tilfreds med, da mulighederne er meget begrænsede.

Jeg har en del webshops i både Wordpress og Magento, men da dette selskab er i samarbejde med 10 andre medarbejdere, har vi behov for et lukket CMS system, hvor der er support på.

Mit spørgsmål er så, hvilke lukkede CMS systemer kan folk anbefale? Det skal være noget, som også har en vis form for designfrihed som eventuelt Smartweb?

I starten var jeg egentlig mest på altid at bygge alt selv i et åbent CMS, men jeg fandt hurtigt ud af at der var nogle praktiske fordele i et lukket CMS, når det er en større produktion.

Håber nogen kan byde ind med erfaring :)
Avatar billede keysersoze Guru
01. juli 2016 - 14:17 #1
Præcis hvad dækker dine definitioner over når du nævner åben og lukket?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. juli 2016 - 20:53 #2
...og hvad er dit argument for at fravælge CMS'er som WordPress, Drupal o.s.v.? De understøttes alle af meget aktive communities.

Jeg har netop hjulpet en shop væk fra et klamphugger-webbureau, der benyttede ScanNet som backend. De har fået opbygget en ny shop i WordPress, branchetilpasset, med betalingsgateway og mailintegration.
Avatar billede Matias Askvig Praktikant
01. juli 2016 - 21:29 #3
Tak for feedback - Vi er 10 mennesker på den her, og jeg har tidligere haft lidt praktiske problemer med, at to medarbejdere ved en fejl er kommet til at slette nogle elementer i WP. Så lige netop på denne, skal det være et lukket CMS. Det er ikke en webshop.

Men spørgsmålet var, er der nogen der har god erfaring med et lukket CMS system, som ikke er Scannet? :)
Avatar billede keysersoze Guru
04. juli 2016 - 09:25 #4
Enhver kan lave fejl, men kan man ikke rulle sådanne fejl tilbage fx via ens source control er der andre steder, der bør sættes ind. Men du svarede ikke på præcist hvad du mener med "lukket" - tænker du på ikke open source, systemer som scannet og dandomain eller noget helt tredje?
Avatar billede Cooper Webdesign Juniormester
15. august 2016 - 14:16 #5
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin