Avatar billede Lsk Praktikant
13. juli 2016 - 20:16 Der er 5 kommentarer

Wannafind betalingsgateway php funtioner

Hej!
Jeg søge nogle php eksempler til wannafinds betalingsgateway. Deres dokumentation er mildest talt elendig. Har Google uden den store held.
Jeg søger php funtion til abonnement hævning. Betalingsvindue er klaret, og betaling ankommer korrekt via authtype=subscribe. Problemet er at udføre betalingen og genudføre betaling efter endt abonnements periode.

https://betaling.wannafind.dk/authsubscribe.php virker simpelthen ikke og deres support syntes ikke at have styr på det!

Er der nogen der har sådanne php funktioner liggende?

/ Lsk
13. juli 2016 - 23:16 #1
Prøv evt. at bruge Epay. Dem har jeg rigtig god erfaring med.
Avatar billede Lsk Praktikant
13. juli 2016 - 23:38 #2
Jeg vil også skifte til Epay senere, det ser meget bedre og overskueligt ud. Men der er stadig 9 måneder tilbage af mit abonnement til knap 4000,- hos Wannafind - så det er en principsag :-)
Har nogen de php funtioner jeg søger monstro ?
13. juli 2016 - 23:53 #3
Kan du ikke få supporten til at sende dig nogle eksempler på det? Evt. prøv både via e-mail og telefon. Måske de er bedre til en af delene. Det er ikke alle der er gode til at løse problemer over telefonen.
Avatar billede Lsk Praktikant
14. juli 2016 - 00:04 #4
Har prøvet men har givet op. Der spørges i øst og der svares i vest. Underligt, har haft samme gateway i flere år og virker ellers fint. Men abonnement funktionerne er ikke til at gennemskue og det syntes ikke til at få et ordentlig svar. Er i øvrigt også for dyr så skifer efter endt periode.
Avatar billede peters Praktikant
07. august 2016 - 23:10 #5
Nogen gange skal man også afskrive tabet/udgiften og gå over til det som virker. Jeg kan klart også anbefale epay eller stripe.