Avatar billede keepy Seniormester
28. juli 2016 - 09:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Send Email SSL port 465

Hej

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor jeg ikke kan, sende en mail via min kode, men jeg tror jeg tror svaret ligger gemt i SSL og port 465.
Nogle der kan hjælpe, gerne med et afprøvet eksemple.

Min kode:
                SmtpClient client = new SmtpClient
                {
                    Host = "send.one.com",
                    Port = 465,
                    EnableSsl = true,
                    DeliveryMethod = SmtpDeliveryMethod.Network,
                    Credentials = new System.Net.NetworkCredential(FromMail, password),
                    Timeout = 10000,
                };
                MailMessage mm = new MailMessage(FromMail, ToMail, Subject, MailBody);
                client.Send(mm);
28. juli 2016 - 09:43 #1
Hvad exception smider .send()?
Avatar billede keepy Seniormester
28. juli 2016 - 10:09 #2
Jeg skiftede port til 2525 så virkede det, men i min outlook bruger jeg port 465. Mærkeligt.
Jeg fik fejlmeddelse:
Port 465:
No connection could be made because the target machine actively refused it 91.198.169.21:465
Port 587:
No connection could be made because the target machine actively refused it 91.198.169.21:587
28. juli 2016 - 10:17 #3
Prøv at bede one.com om en forklaring. Deres live chat er MEGET hjælpsom :-)