Avatar billede j_krog Praktikant
06. august 2016 - 16:48 Der er 4 kommentarer

Kan ikke vise/redigere ikke klassificeret og ikke registreret billeder og videoer

Hej Jeg håber i vil kunne hjælpe med dette stor problem for mig.
Jeg har en stationær pc. oprindeligt installeret med 2007 opdateret til 2010 på opfordring af Microsoft.
Jeg har overført nogle ferie billeder fra mit digital kamera og fra min camcorder med video sekvenser, teksten under et af billederne er
fx WP 20160223_09__46_56_Pro.jpg
når jeg med musen peger på billedet kommer følgende tekst box frem.

Elementtype: JPG-fil
Optagelsesdato: 23-02-2016 09:46
Klassifikation: ikke klassificeret
Dimensioner: 3264 x 1840
Størrelse: 1,49 MB

Problem:
Når jeg klikker på nogle billederne eller på nogle af videoerne for at få dem vis kommer en rude op som viser teksten " klassen ikke registreret", denne tekst forstår jeg ikke.  Så jeg får altså to forskellige fejl meddelelser ??
Og hvordan får jeg denne fejl rettet.
Og hvordan undgår jeg en gentagelse af fejlen.

Det mærkelige er at jeg har andre billeder og videoer der er overført samtidigt og med samme filformat der godt kan vises. Jeg har ikke været ude for dette problem tidligere.

Har gendannet min pc to gange, med forskellige datoer uden det har hjulpet.

Jeg håber i kan hjælpe mig, husk at jeg er en alm. bruger af  computer
med teknisk begrænsninger.

MVH Jørgen Krog
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2016 - 09:35 #1
ikke klassificeret, jeg tror det betyder at der ikke er registreret en MIME type for filerne. så ved den ikke at det er en jpg fil f.eks..
Avatar billede j_krog Praktikant
08. august 2016 - 10:50 #2
Og hvordan får jeg så dannet denne MIME ind på billederne og videoer, og ikke mindst hvordan undgår jeg en gentagelse.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2016 - 14:19 #3
jeg synes du skal prøve at geninstallere word
Avatar billede j_krog Praktikant
12. august 2016 - 12:44 #4
Er du seriøs ???.
Hvad har word med mine billeder og videoer at gøre.
Det mærkelige er, at nogle faktisk de fleste af billederne og video sekvenserne er der ingen problem med og de er overført til pc på samme tid.