Avatar billede Butterfly Ekspert
08. august 2016 - 14:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scroll ned automatisk

Hej
Jeg har et stort regneark med mange navne (rækker), og jeg har en søgefunktion der søger på navn eller telefonnr. - det virker perfekt. Men hvordan får jeg mit regneark til automatisk til at scrolle ned til den celle den har fundet?
Det er først når jeg bruger musen eller enter tasten skærmen flytter sig.
Betyder det noget, at jeg har sat ind, at den aktive række farves gul?
Avatar billede supertekst Ekspert
08. august 2016 - 14:31 #1
Hvordan aktiveres søgefunktionen?
Avatar billede supertekst Ekspert
08. august 2016 - 14:49 #2
Hvis VBA-kode - så prøv at vise denne
Avatar billede Butterfly Ekspert
11. august 2016 - 11:26 #3
Cellen aktiveres via en userform, hvor jeg indtaster telefonnr.
Avatar billede Butterfly Ekspert
11. august 2016 - 11:27 #4
Hej Supertekst
Du glemte VBA-koden
Avatar billede supertekst Ekspert
11. august 2016 - 11:40 #5
Vender tilbage..
Avatar billede supertekst Ekspert
11. august 2016 - 12:51 #6
Hej igen

Nej - jeg glemte ikke VBA-koden - det var den jeg spurgte dig om i #2
Så prøv venligst at vise denne, så jeg kan se virkningen p.t.
Avatar billede supertekst Ekspert
11. august 2016 - 13:11 #7
Er det ikke noget der ligner dette:
http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/996388