Avatar billede Kaffe2010 Praktikant
11. august 2016 - 11:29 Der er 2 kommentarer

It system til køb og salg af messestande

Hej

Jeg er i praktik og skal finde et system, som kan bruges/oprettes på en hjemmeside, hvor kunder skal kunne vælge imellem forskelligt udstyr vi har, bestille det, betale og så skal systemet tælle antal styk af hver genstand op til vores lagermedarbejdere så de ved hvad de skal finde frem.
Systemet skal også sende en ordrebekræftigelse tilbage til kunden.
Er der nogen der kan hjælpe? /Kender til et system der vil virke i denne sammenhæng?
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. august 2016 - 11:37 #1
Der er jo diverse CMS'er der kan klare det som f eks eCommerce.

Eller Wordpress med et webshopmodul.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. august 2016 - 16:32 #2
Jeg ville også starte med noget WordPress m. WooCommerce, men der vil nok skulle laves en hel del tilretning (og udbygning / støtte til det), for at få præcist det, du efterspørger.