Avatar billede phmeka Praktikant
25. august 2016 - 17:25 Der er 2 kommentarer

Efter udskning af skærm på Lenovo Tab2 A10-30 virker (touch) ikke korrekt.

Efter at jeg selv har udsk skærmen (glasset) på denne Tab (den gamle var revnet efter fald på gulvet) virker Touch ikke korrekt, ,det vil sige at hvis man vil trykke på et symbol sker der intet ,men hvis man trykker lige modsat der på skærmen hvor symbolet er ,virker det,det er som om skærmen skal (kalibreres) men jeg kan ikke finde nogen om hvordan det gøres på denne Tablet.
Jeg kan heller ikke tro glasset kan sidde på anden måde ,da der jo er kamera øje ,og stik ,som kun passer på en måde.
Håber nogen herinde har løsningen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. august 2016 - 20:30 #1
Prøv lige at gå stik, fladkabler og kantakter efter - helst under en lup-lampe!
Avatar billede phmeka Praktikant
28. august 2016 - 17:09 #2
Hej igen Har gået det hele efter igen ,det ser alt ud til at være ok, men det er jo heller ikke sådan at der ikke er noget der virker, fejlen er at skal man feks trykke på et symbol nederst i h side på skærme sker der intet, men trykker man istedet øverst i h side ,hvor der ingenting er ,åbner symbolet sig. det er ligesom spejlvendt,