Avatar billede buch78 Novice
28. august 2016 - 18:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tjek stabiliteten af forbindelsen

Da jeg er så uheldig at være kunde ved yousee.
og da jeg har en meget ustabil forbindelse.
kunne jeg godt tænke mig at vide hvor ofte jeg er uden net.. jeg mener selv at forbindelsen ryger minimum 5 gange i døgnet. af ca.1 min varighed.
de kære klaphatte derinde har overvåget min forbindelse i en 1 uge og påstår at jeg har haft en oppe tid på 100 %, selv om centralen har været nede i 7 timer. i den uge,,,
jeg har en ip som jeg kan pinge ude fra. men er der nogle steder hvor man kan sætte det op og så få en statistik efter fx. 24 timer..
Avatar billede Johann buksetrold! Praktikant
28. august 2016 - 22:22 #1
Dine problemer lyder fuldstændig som vores, indtil videre har vi haft en tekniker ude 3 gang bare i den her uge, den første slå på kassen med en skruetrækker til vi får net igen og kører så, den anden skifter vores boks ud, dette løste ikke problemet, men gjorde det egentlig bare meget værre. vi ryger også af og på hele tiden .. faktisk den ene dag var det 17 gange ( Temmelig voldsomt )

Men det bliver vel bare aldrig anderledes med dem, vi er også under overvågning, men de kan ikke se at vi bliver smidt af i tide og utide. Nu har vi fået os en helt ny boks ( En af de dyrer modeller som ikke er fra netgear ) Det virker indtil videre ret godt. man skal vel bare brokke sig tiltrækkeligt så får man noget ordenglit udstyr ud.

Her er en lækker opskrift på rugbrøds-chrips -http://aftensmad-ideer.dk/opskrifter/rugbroedschips-nem-opskrift-i-ovn/

det er en sund " Jeg-er-sur-over-jeg-igen-blev-smidt-af snack, og det er vist bedst den ikke feder for meget, for dem kan man godt få spist mange af på en dag :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. august 2016 - 20:24 #2
Hej.

  Hvis du kan pinge din IP# udefra og er sikker på at forbindelsen du pinger fra er 100% pålidelig, kan du pinge og gemme resultatet i en fil:

[ping xxx.xxx.xxx.xxx -t > filnavn.txt]

De bedste hilsner