Avatar billede Pansho Praktikant
05. september 2016 - 10:46 Der er 2 kommentarer

New MacBookAir UK release

Ang. gavekøb: Ønske: New MacBookAir UK release. Er der et forslag til et bedre køb evt. med stører effekt og selvfølgelig til en rimelig pris.
Jeg har forsøgt at få et svar i nogle forretninger som jeg føler har været ret vildledende. Derfor er der måske en bedre viden hos en af jer.
Tak
Hilsen
acn
Avatar billede Slater Ekspert
05. september 2016 - 11:03 #1
Ikke helt med. Spørger du om der findes en anden Mac bærbar til en bedre pris?
For Macs koster generelt 2-4 gange så meget som en anden PC med samme hardware, men hvis en person specifikt ønsker sig en Mac, kan man ikke komme anstigende med en Windows-maskine. Det går bare ikke.
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. september 2016 - 11:23 #2
Helt enig med Slater. Önsker man sig en Mac, nytter det ikke noget at komme med en Win-maskine, selv om den er 10 x bedre hvad specs angår. Et lille men, kunne väre at "önskeren" ikke er så gammel eller ikke er indsat i de forskellige laptops. Men hör med ham om det er en Mac han/hun vil have.