Avatar billede lurup Ekspert
08. september 2016 - 00:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis infoskærm software

Finder der noget godt infoskærm software som er gratis ??
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2016 - 07:24 #1
Du kunne kigge på Windows' indbygget Kiosk-mode;
Når din pc starter, åbnes der et forudbestemt program, og alt andet er låst - det kunne feks. være en Internet Explorer som åbner en hjemmeside som du har sat op
Avatar billede netassist Juniormester
08. september 2016 - 09:59 #2
der er ikke meget der er gratis . der ligger en open souse til linux der ude. men vis det skal være billig brug powerpoint på en skærm .

eller er der blive billiger at leje sig ind  på små løsninger
Avatar billede pkbech Juniormester
20. september 2016 - 20:13 #3
Alt kan stort set fås gratis i DIY, her er et par ideer til infoskærm software. Men det kræver nok at du kan sætte din egen web server op og ved hvordan du starter en lille PC i kiosk mode på en bestemt hjemmeside.

http://www.sixteen-nine.net/2015/11/17/options-free-digital-signage-software/
Avatar billede lurup Ekspert
20. september 2016 - 23:23 #4
tak...kigger på det
Avatar billede iballan Praktikant
26. april 2017 - 08:40 #5
Jeg ved godt at tråden er er lidt gammelt, men jeg står selv med samme problem. Fandt du en god løsning til dine infoskærme.
Avatar billede lurup Ekspert
26. april 2017 - 09:09 #6
Hej

Nej jeg er ikke kommet videre.
Bruger pt en købt infoskærm og laver selv lidt indlæg via en lokal hjemmeside
Avatar billede Torben Novice
03. maj 2017 - 12:55 #7
Screenpublisher er en cloud løsning, hvor du kan vedligeholde infoskærme via en browser - det er en gratis udgave som aldrig udløber. Måske det passer til dig?
http://screenpublisher.com
Avatar billede lurup Ekspert
03. maj 2017 - 16:30 #8
Det lyder meget spændende.....dog 89 kr pr mdr, pr skærm for pro.

TAK
04. september 2020 - 10:47 #9
Man kan også benytte sig af NordicScreens infoskærm-software https://nordicscreen.dk