Avatar billede Mette Mortensen Praktikant
08. september 2016 - 11:59

Outlook 2016

Kære jer, er helt ny her. Jeg har hårdt brug for noget hjælp.
Jeg sidder her til morgen og skal ind i min mail jeg har office 365 men den er i løbet af natten gået ned jeg har en fornemmelse af at der er noget galt hos Microsoft og ikke hos mig men når man ikke lige har forstand på dette  og ikke er så skarp i disse ting vil jeg høre om andre har problemer.
på mit Dashboad ser det ud til at noget er gået galt hos dem
under mail er der en gul pil der står udvidet genoprettelse og det står der under portal. Håber der nogle skarpe hoveder her der kan hjælpe mig lidt.
Mvh Mette :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester