Avatar billede ditlev Juniormester
17. september 2016 - 11:38 Der er 2 kommentarer

Hard reset Iphone 5

Vi har en Iphone5, som min kone fik på sit arbejde (Terma). Da hun stoppede på Terma, fik hun lov til at beholde telefonen. Den skal nu gå i arv til vores datter, og vi har nulstillet i telefonens menu med "Slet alt indhold og indstillinger". Når vi herefter vil starte telefonen op, kommer vi til en konfigurationsskærm hvor der står "Terma A/S konfigurerer din telefon automatisk" og der bliver herefter bedt om et Brugernavn og Adgangskode - som vi ikke har.
Vi har også prøvet at slukke mobilen og holde homeknappen inde mens datastikket sættes ind. herved kommer vi til en itunes opstartsmenu, og kan opdatere telefonen, men ender alligevel i ovenstående problem med Termas konfiguration.
Spørgsmålet er, om der er et niveau endnu dybere, hvor man kan fjerne Termas kontrolprogram, eller skal vi ud til Terma for at få dem til at fjerne det?
VH Ditlev
Avatar billede torben lind Forsker
17. september 2016 - 14:33 #1
Hej Ditlev.
Se om der måske er noget her du kan bruge.Jeg har ikke selv prøvet det.
Torben
http://onx.dk/tips-tricks/sadan-far-du-liv-i-en-ipad-der-er-slaet-fra-eller-hvor-du-har-glemt-koden/
Avatar billede ditlev Juniormester
17. september 2016 - 20:19 #2
Hej Torben.
Desværre, men det er den omtalte løsning med tryk på homeknappen og stik indsat hvorved man kommer ind i en iTunes opsætning. Det fjerner dog ikke Termas bagvedliggende styreprogram som popper op og beder om brugernavn mv.