Avatar billede PolleKolding Mester
17. december 2016 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Opdatering KB 3206632

Hej.
Jeg har installeret windows 10 64bit
Jeg har problem med opdatering KB 3206632, den stopper når der er hentet 90% af opdateringen.

Jeg har ventet i timevis på at den skulle fortsætte med den rører sig ikke ud af pletten.

Flere gange har jeg indlæst et nyt image, men det samme gentager sig.

Mange hilsener
Polle
Avatar billede INK Ekspert
17. december 2016 - 10:29 #1
Du går til følgende side og downloader KB 3206632 (den er ret stor)
https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=3206632
Derefter dobbeltklikker du på filen og miraklet burde ske ;-)
Avatar billede PolleKolding Mester
18. december 2016 - 07:35 #2
Tak for svare ink.
Med når jeg kommer frem gennem linket er der 3 muligheder, hvilken skal jeg vælge mit windows 10 er 64 bit pro.
Avatar billede INK Ekspert
18. december 2016 - 09:43 #3
Du skal vælge den midterste, der hedder noget med x64.
Avatar billede PolleKolding Mester
19. december 2016 - 11:06 #4
Jeg har pationieret min harddisk så system for sig og programmer for sig og data for sig.
Når jeg indlæser den store opdattering, er der programmer der ikke virker blandt andet Ccleaner.
Nu vil jeg slette den og indlæse den nyeste version man jeg kan ikke slette den, den fremgår hverken gennem kontrolpanelet eller revo uninstaller.
Hvordan skal jeg få den slettet.
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2016 - 11:59 #5
Windows og programmer skal ligge på samme partition.
Data kan med fordel ligge på sin egen partition.