Avatar billede Steen Seniormester
03. januar 2017 - 11:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Regedit - kan disse slettes

Når jeg åbner "Regedit" er det under "HKEY_LOCAL_MACHINE" og "HKEY_USERS" en række punkter, som hedder det samme.
Se billede: http://imgur.com/a/DQ6zf
Kan disse som er markeret på billedet, slettes eller har de stadig en funktion. ?

Hvilket software er det bedste Reg cleaner ( anvender i øjeblikket "CCleaner" )
Avatar billede poko1 Ekspert
03. januar 2017 - 12:04 #1
Jeg vil sige STOOOORT NEJ! Det er jo heller ikke de samme. Og en ting du skal huske er at lave en kopi af basen hvis du alligevel prøver.
Jeg bruger Ccleaner og ser ingen grund til at skifte!
Avatar billede Slater Ekspert
03. januar 2017 - 12:13 #2
Hvad får dig til at sige, at de hedder det samme? De gør de jo ikke.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2017 - 12:23 #3
det er de forskellige brugere som kan logge på din pc (og har logget på den) - og nej, jeg ville heller ikke slette dem
Avatar billede Steen Seniormester
03. januar 2017 - 13:13 #4
Jeg er den eneste der bruger computeren, og det jeg mener med "De Samme" er
S-1-5-18 evt. kunne være den aktive, mens den andre under er omdøbt og ikke længere i brug.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2017 - 13:24 #5
Det kan du ikke regne med
Du har også "all users" og "default user" og sådan stående i Registry - også er der noget med gendannelse af Windows - det skaber også ekstra nøgler;
Avatar billede Mark Novice
27. januar 2017 - 19:09 #6
Hvad er argumentet for at begynde at pille i reg-edit?
Er din PC langsom? Er du bange for at være ramt af virus?