Avatar billede grantland Novice
03. januar 2017 - 13:18 Der er 2 kommentarer

Trådløs billed overførsel

Hej jeg skal se om ikke i har nogle input til en løsning hvor

jeg har en stak digital kamera som automatisk skal overfører billederne til et netværksdrev eller FTP server

det skal ske lige så snart billedet bliver taget skal den automatisk overfører billedet.

det er en løsning som skal bruges på et lager, som er dækket med wifi.
Avatar billede store-morten Ekspert
03. januar 2017 - 13:44 #1
Avatar billede grantland Novice
05. januar 2017 - 12:26 #2
jeg har kigger lidt på SD kort med Wifi, men ved ikke helt hvilken jeg skal vælge da overførslen skal ske til netværks drev eller FTp server