Avatar billede Uvanga Ekspert
12. januar 2017 - 21:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VPN forbindelse

Jeg har søgt lidt på nettet efter VPN-udbydere. Der findes en del gratis, men dem advares der mod, idet de videresælger info om kunder. Så jeg vil godt betale for VPN.
Søgning på DK VPN-udbydere der skal betales for, er bla. disse to:
VPN-Byen: 599,95 Kr/år
Brenova:    216,00 Kr/år
Er der nogen der har erfaring med disse(eller andre VPN-udbydere). Der er trods alt en væsentlig prisforskel.
Avatar billede torben lind Forsker
13. januar 2017 - 07:05 #1
Hej Uvanga.
Jeg kan komme med min erfaring på begge udbydere,da jeg har brugt/bruger begge.
Jeg startede for 3 år siden med VPN byen og det kørte godt indtil for ca. 6 mdr. siden,så begyndte det at drille(mistede hastighed og skulle bruge deres alternative app for at koble op),jeg søgte på nettet og her på eksperten efter en anden og fandt Brenova,der meldte jeg mig på.Det er 3 mdr. siden og det kører bare perfekt,ingen hastigheds tab og virker hver gang.Jeg har nu lavet et  abb. for 1 år.
Med venlig hilsen
Torben
Avatar billede Uvanga Ekspert
13. januar 2017 - 09:28 #2
Hej Torben
Tak for svaret. Jeg vil prøve Brenova.
Avatar billede markbarner Praktikant
13. januar 2017 - 19:41 #3
hidemyass har fået, trods navnet, super gode anmeldelser og jeg har også haft stor glæde af den når det er relevant i feks udlandet eller lign.
Avatar billede Thomas Novice
17. januar 2017 - 14:51 #4
Jeg har fået anbefalet hidemyass af en god ven som roder en del med den slags - har dog endnu selv for lidt erfaring til at kunne give en personlig anbefaling.
Avatar billede pasin08 Praktikant
16. april 2017 - 15:32 #5
Jeg ville helt klart anbefale Express VPN selvom den er lidt dyrere end mange andre, så mener jeg at alle pengene er det værd for at få en af de bedste VPN tjenester på markedet.

Føler i for det, så skal i være velkomne til at lære noget mere her: https://anonymster.com/da/express-vpn-anmeldelse/