Avatar billede TanjaT Praktikant
02. februar 2017 - 08:56 Der er 2 kommentarer

Installere Elk (plugin til Grasshopper - Rhino) på macbook air?

Hej!

Jeg bøvler med at få installeret et plugin der hedder Elk til Grasshopper og Rhino på min macbook air fra 2011. Jeg ved at Elk ikke kan køre på mac, så jeg skal finde ud af noget andet, men hvad er smartest? Jeg har siddet en hel dag og prøvet at få bootcamp assistant til at virke så jeg kan installere windows og i windows installere rhino-grasshopper-elk igen, men det virker ikke og er et kæmpe bøvl der fylder mere end min computer har plads til og det er jo dumt når det eneste mål er et lille plug-in. Er der en anden smart løsning?

Håber nogen kan hjælpe
Kh Tanja
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. februar 2017 - 11:23 #1
Avatar billede Mahesh Dabade Praktikant
10. januar 2018 - 10:55 #2
Hi, you can actually trying or the most popular way is by using a vIrtual machine. Here - https://www.techlila.com/run-windows-apps-on-mac/. They have shown how to run app using wine with a  video as well.