Avatar billede pegazuz Mester
16. februar 2017 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Rimelig pris for et domæne

Jeg har fundet et domæne jeg gerne vil købe og er blevet bedt om at give et bud. Men hvordan hulen finder jeg ud af, hvad en rimelig pris er for et givent domæne?

Jeg har fundet denne hjemmeside som giver et estimat.

http://www.siteprice.org/

Nogen der kender den og ved om den er troværdig?
Nogen gode tips til at handle domæner?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2017 - 15:19 #1
der er forskel på, om det er et aktivt site (kendt med trafik), eller et tomt navn.
Så fra 500kr og op
Avatar billede pegazuz Mester
16. februar 2017 - 15:28 #2
det er ikke i brug i øjeblikket.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. februar 2017 - 16:07 #3
Så ville mit maks være 500kr. Accepteres det ikke så find på andet navn.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. februar 2017 - 16:15 #4
Det kommer jo også an på hvad det er. freeporn.com er en del dyrere en jensenprivatehjemmeside.dk
Avatar billede pegazuz Mester
16. februar 2017 - 16:33 #5
@michael.. haha god pointe. det er nok et sted imellem. det er et kampsportsnavn. Tak svarene