Avatar billede martin_moth Mester
02. marts 2017 - 08:33 Der er 1 kommentar

Udskriv dokument med track changes

Jeg ønsker at udskrive et word 2016 dokument til PDF med ændringer der er registreret med track changes (eller gemme docx filen som pdf)

Jeg ønsker dog KUN at få vist markeringer i margin, som de ser ud i word når jeg under registrer ændringer vælger "simple markeringer"

Dette er dog helt umuligt - selv om det ser 100% ud som jeg vil når jeg har ord åben, så optræder ALLE ændringer (overstreget tekst, ny indsat tekst med grøn osv) i PDF'en

Jeg ønsker som sagt kun at få vist en markering i margen i PDF'en. Hvordan???
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
02. marts 2017 - 12:39 #1
Du skal ændre indstillingerne for visning af registrerede ændringer, så Word kun viser linjerne i højre side, når Alle markeringer er valgt. Gør sådan:

Vælg fanen Gennemse > klik på den lille pil nederst til højre i gruppen Sporing > Klik på Avancerede indstillinger - sæt følgende indstillinger under Markering (øverst i dialogboksen Avancerede indstillinger...:

Indsættelser: (Ingen)
Sletninger: (Ingen)
Ændrede linjer: I højre side

Klik OK 2 gange.