Avatar billede skelb Novice
04. marts 2017 - 07:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

billedprogram med ansigtsgenkendelse

Hej

Da jeg tidligere har benyttet ansigtsgenkendelse i Picasa, men ikke kan downloade programmet mere, vil jeg høre om der er nogen der kender et program, der på samme måde kan udføre ansigtsgenkendelse.
Jeg bruger Windows 10.
Avatar billede mort1 Ekspert
04. marts 2017 - 08:22 #1
Adobe Photoshop Elements har ansigtsgenkendelse, PSE er dog desværre ikke gratis.
Avatar billede INK Ekspert
04. marts 2017 - 11:24 #2
Google Fotos kan også udføre ansigtsgenkendelse, men det er ikke frigivet i Danmark endnu. Der findes dog et trick. Efter oprettelse og anvendelse, skal du via en vpn forbindelse logge på din konto som om du var i USA. Det åbner for funktionen og er nu fast tilknyttet også ved almindelig brug.
Google Fotos virker på alle enheder pc, Mac, tablet og smartphone.
Avatar billede skelb Novice
19. marts 2017 - 12:03 #3
Hej
Tak for hjælpen - det er lykkedes nu.
Avatar billede Kristen Ditlevsen Praktikant
20. oktober 2017 - 10:14 #4
Hej
Er der noget nyt om hvornår ansigtsgendelse bliver mulig i DK?
Avatar billede INK Ekspert
20. oktober 2017 - 11:33 #5
#4 Jeg har ikke set noget på nettet endnu, men du kan anvende vort lille trick nævnt ovenfor.
Du laver en vpn forbindelse i din browser, så du "er i USA". Nu logger du på din Google Foto konto og så er Ansigtsgenkendelse aktiv.
Hvis du sender en mail-adresse til mig privat, så sender jeg en beskrivelse for Windows10.