Avatar billede hans01 Forsker
08. marts 2017 - 09:56 Der er 6 kommentarer

Hvordan skifter jeg font family på Joomla

Jeg har installeret Helix3 templaten på en joomla platform, når jeg går ind i templaten for at skifte font family fra Abeezee til Six Caps, så kan jeg sagtens på custom font finde og vælge six caps, når jeg så klikke save, får jeg en besked om style success save, men der sker intet, standard fonten vender tilbage.. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
08. marts 2017 - 20:53 #1
Hej Hans,

Inden at "fonten vender tilbage" har den så være skiftet eller ser det ud som om, at den aldrig har skiftet?
Avatar billede hans01 Forsker
09. marts 2017 - 05:37 #2
God morgen, den ser ud som om der intet er sket, dvs aldrig skiftet.. Mærkeligt
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
09. marts 2017 - 08:32 #3
God morgen, hvis det er, så tager jeg gerne et kig på det (u/b).
Avatar billede hans01 Forsker
09. marts 2017 - 09:26 #4
Det må du meget gerne, den ligge her

http://www.toemrer-sjaelland.dk/administrator/index.php

navn: admin
password: 123456
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
09. marts 2017 - 10:37 #5
Hej Hans,

Du er har smidt login'et i et offentlig forum. :o)
Avatar billede hans01 Forsker
10. marts 2017 - 05:34 #6
ja, det er kun en test side. så jeg ændrer så snart vi er videre..