08. marts 2017 - 10:54 Der er 1 kommentar

fejlmelding: "programmet Microsoft Word er ikke længere åbent"

Jeg har haft Word åbnet og skrevet et dokument, som jeg ville gemme. Men pludselig svarede Word ikke og jeg måtte afbryde. Da jeg forsøgte at klikke på ikonet, åbnede den ikke. Hvis jeg prøver at åbne et dokument, kommer følgende fejlmelding: "programmet Microsoft Word er ikke længere åbent" hvilket jeg HAR opdaget. Men jeg kan jo ikke åbne det! Min computer er en Mac. Jeg havde også Final Cut åbnet, men den brød sammen samtidig. Ved ikke om det kan have noget med problemet at gøre. Håber du kan hjælpe.
Det lader til at mit dokument ikke er gemt. Håber at kunne finde en backup!
mvh
Charlotta
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2017 - 08:27 #1
har du prøvet at genstarte dyret? Det er det som løser rigtig mange problemer...også på en mac.
Så plejer Office også lave sikkerhedsbackups alle 10 minutter (som standard) - og den bør poppe op når du kan åbne word igen