Avatar billede goglov Seniormester
26. marts 2017 - 23:38 Der er 35 kommentarer

Logout

Det har været umuligt for mig at finde et log  out her på siden, under div. kategorier eller under profil.. Før har jeg bare lukket ned når jeg har stillet/besvaret spørgsmål. Men jeg vil have det bedst med at jeg logger ud på reglementeret vis når jeg er færdig.
Svar udbedes eksistere et logout og hvor skal jeg kikke efter det?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2017 - 01:20 #1
næ det er vist forsvundet. for et par måneder siden skulle man logge ind hver gang.
prøv at slette din cache og cookies med ccleaner, så beder den om login igen, så se om der er en mulighed for at være "altid logget ind", og brug den ikke.. :)
Avatar billede 450025 Ekspert
27. marts 2017 - 04:16 #2
Hei goglov vi har alle våre problemer, livet er vanskelig, jeg må logge inn hver gang helt ærlig jeg er dritt lei det, andre steder trenger jeg ikke det bare på dette Forum.

Men du forstår Sikkerhet du låser deg ut av døren kommer hjem låser inn igjen det blir en vane, til du mister nøkkel, og låssmeden bor 3 mil fra ditt bosted og er du så naiv og tror ComputerWold tar hensyn til dine ønsker kan du glemme det.
Neste gang logger jeg inn igjen bare en liten jobb ser du. Ha en fin dag

Arne.
Avatar billede store-morten Ekspert
27. marts 2017 - 05:19 #3
Prøv at trykke på "Klokken" der finder i Notikationer, Indstillinger og Log ud.
Avatar billede store-morten Ekspert
27. marts 2017 - 05:29 #4
Notifikationer, Indstillinger og Log ud.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. marts 2017 - 11:31 #5
Ja log ud har været der hele tiden. Forstår blot ikke hvorfor den skal gemmes væk på den måde.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. marts 2017 - 14:09 #6
Du må forstå alt skal ikke være enkelt 220661 nu måtte jeg logge inn, det går det vær glad for vi ikke skal bruke Bank iD.
Ser du på overskriften COMPUTERWOLD viktig det ser du  der er ikke plass til et Tandhjul som alle vet hva er?
Dem kunne prøve å sette PROFIL nei vi gjemmer det under en Bjelle vi,
Nøkelen gjemmer jeg under en matte jeg, hvorfor ikke legge den oppe på matta så alle kan sjå den, å gjør det lidt enklere, å nei du.
Jeg innrømmer at jeg er på et annet forum ikke med data, der er jeg innlogget sikkert i 3 uker før noen spør, kan komme å gå som jeg vil et ikorn på data mer treng jeg ikke om du er Ekspert må du vite at dette går ikke her SIKKERHET har du hørt det ordet før?

Arne.
Avatar billede goglov Seniormester
27. marts 2017 - 20:27 #7
Hvor enkelt og ligetil kan det være :-(
Hvor finder jeg så "Notifikationer, Indstillinger og Log ud."
Når jeg søger på siden findes kun min og store-mortens brug af ordet "Notifikationer".
jeg kan naturligvis heller ikke finde det selv og derfor er jeg heller ikke logget ud på behørig vis denne gang.  .........  suk.
Avatar billede goglov Seniormester
27. marts 2017 - 20:36 #8
Hurra og vild jubel. På mystisk vis faldt mit øje på en lille rød plet kun et par pixel stor. Jeg klikkede på den og VUPTI var der adgang til notifikationer og Log ud.
"Halleluja i det højeste" og direkte fald til "dies iræ" ledsagende frustrationens trommehvirvler.
jeg klikkede på noget andet og så var den lille røde dims VÆK.
hvad sker der. Har onde programmører i en festrus af digitalt vanvid udtænkt intelligens test for ulykkelige novicer som mig.

Hvor blev den røde plet af?
Avatar billede store-morten Ekspert
27. marts 2017 - 20:42 #9
Den lille røde plet indikerer er der er nyt i en tråd du deltager i.
Forsvinder når du klikker på "Nyheden"
Avatar billede goglov Seniormester
28. marts 2017 - 00:34 #10
Jamen jeg leder stadig desperat efter "Notifikationer" som jeg kun kommer i nærheden af når den forræderiske lille røde plet viser sig.
Findes der ikke en mindre tilfældig indgang til log out'ets lyksaligheder :'-( hulk
Avatar billede store-morten Ekspert
28. marts 2017 - 10:29 #11
Klik på "Klokken"
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2017 - 10:54 #12
#10 Hvilket udstyr bruger du? Er det mobil telefon, tablet eller pc?
Avatar billede 450025 Ekspert
28. marts 2017 - 11:08 #13
Jeg tror vi bruker feil uttryg Professor store-morten Bjella må det være som  Fårene bruker er bedre.
Men for løse det for fremtiden kunne vi jo henge ut et Tandhjul, dette er internasjonalt, alle vet hva det er og treng ikke stor plassen, det vil bli lettere for goglov også tror jeg, fikk man med Min Profil var det Helmax.
Ikke for det jeg liker Bjella den skifter farge av å til?

Nu Tordner det her må slå av da blir det godt vær.

Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2017 - 11:09 #14
På en tablet havde jeg problem med at finde klokken. Da jeg drejede den 90 grader og skærmbilledet ændrede sig blev den synlig, og så kunne jeg se de notifikationer der var kommet. Når man så trykker på klokken skulle en boks som denne fremkomme.
https://billedeupload.dk/?v=T5Gn.jpg
Her kan man så logge ud.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. marts 2017 - 11:48 #15
Denne Saken her er jo blitt lidt artig da, jeg så bildet dit fint forresten det hadde ikke jeg klart selv engang.
Tablet har jeg ikke noe som helst kjenskab til, for min del logger jeg ikke ut lampen tror jeg slukner ganske så Raskt kanskje det er feil av meg det ok.
Men logge inn det må jeg altid gjøre, det variere fra Forum til Forum, hvordan det virker på telefon det gidder jeg ikke prøve engang.
Var det oppklarende.
Arne.
Avatar billede goglov Seniormester
28. marts 2017 - 12:31 #16
Jammen jeg kan IKKE finde nogen klokke, hverken på min iPad eller min PC og det hjælper ikke at vælte skærmen ;-) på ipad'en
Avatar billede store-morten Ekspert
28. marts 2017 - 13:23 #17
Måske: Klokke = Bell
Avatar billede 450025 Ekspert
28. marts 2017 - 13:36 #18
Bell er jeg lidt usikker på, problemet er at du har for liten skjerm tror jeg, min 27" og der er den tydelig ser bjella men mangler snor i bjella? det er tillegg. tror jeg.
Og alle tillegg koster ekstra.

Arne
Avatar billede goglov Seniormester
28. marts 2017 - 14:48 #19
Bjella, Bell eller klokke - Jeg kan stadig ikke se noget billede af en lydgiver. Hvor ser i den. Giv et par koordinater?
Avatar billede store-morten Ekspert
28. marts 2017 - 15:22 #20
Se billedet i #14
Eller her: https://billedeupload.dk/?v=T5Gn.jpg
kik efter kirkeklokke øverst til højre.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2017 - 15:29 #21
#19 Klokken er kun synlig når man korrekt er logget på sin profil på eksperten. Før ses den ikke.
Avatar billede store-morten Ekspert
28. marts 2017 - 15:39 #22
goglov er logget ind, når kommentar kan skrives ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2017 - 15:42 #23
#22 Ha Ja selvfølgelig er han det. My bad :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
28. marts 2017 - 15:46 #24
# 23 Men godt set, så du fik: Synes godt om.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2017 - 15:49 #25
Tak og i lige måde for at opdage min "bøf" :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
28. marts 2017 - 16:04 #26
Tip: Gå til forsiden, for at logge ud.

Lige over Eksperten logo står der COMPUTERWORLD (mus over: Gå til forsiden)
Klik på denne, og der er en LOG UD knap, lige under SØG.
Avatar billede goglov Seniormester
28. marts 2017 - 23:56 #27
Du har helt ret men man kan kun se LOG UD svagt når man føre musen henover teksten.
Teksten kan man ikke se fordi den er hvid på en hvid baggrund.
virkeligt genialt
Fumler man ikke det helt rigtige sted er det en stor og velbevaret hemmelighed .
Det er lidt af en omvej når man vil logge ud.
Bedre forslag til nye og ikke mindst nemmere "hemmelige" stæder hvorfra der kan logges ud ;-)
Avatar billede store-morten Ekspert
29. marts 2017 - 05:39 #28
På billedet:
https://billedeupload.dk/?v=T5Gn.jpg
Er "Log ud" hvid tekst på sort baggrund?

Hvis du går til forsiden, for at logge ud.
Er "LOG UD" hvid tekst på mørke blå baggrund?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2017 - 08:49 #29
Der har været lignende problemer når man var logget ind på sin egen profil side. Det kunne tyde på der er en fejl i programmeringen.
Jeg selv havde problemer på et tidspunkt:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1013471
Avatar billede goglov Seniormester
30. marts 2017 - 00:11 #30
Tak for Store Mortens fotodokumentation af eksistensen af en klokke.
men her er et skærmdump til samme side taget fra min computer og der er ikke nogen klokke. MEN HUSIANA i det høje nu er der et tydeligt Log out
Enten har jeg været blind eller også, trylle trylle, er det lige dukket op. Men det KAN godt være at jeg har overset det - i så fald undskyld til rette vedkommende.

Med hensyn til at forsiden viser Log out  hvid skrift på blå baggrund. dertil er kun at sige at jeg vil få svært ved at bevise min påstand da jeg netop ikke kan tage skærmdump af hvid skrift på hvid baggrund ;-)

Men jeg aner at hele miseren skyldes forskellige skærmopløsninger der tillader forskellige beskæringer af html koden.
Men nu er der i alt fald et look out hvor man har brug for det - og jeg er blevet lidt klogere, håber jeg.
Avatar billede goglov Seniormester
30. marts 2017 - 00:16 #31
for resten er er billedet af min skærm:
http://billedeupload.dk/images/eR63u.png

- og for resten, når man klikker på det grå log out så sker der ingen ting. jeg ville da vente at få at vide at jeg var logget af?    ;-)
Avatar billede store-morten Ekspert
30. marts 2017 - 05:21 #32
Når jeg logger ud fra Eksperten side, skifter siden til:
https://billedeupload.dk/?v=LMaev.png
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2017 - 16:46 #33
#30 Jeg forstår ikke hvorfor du ikke allerede i indlæg #14 med det billede jeg lagde ind kunne se "klokken" ????
Det er det billede store-morten har brugt efterfølgende ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2017 - 16:48 #34
#31 Problemet med dit billede er at det er for "smalt".
Det er akkurat det samme billede som jeg havde på tabletten, inden jeg drejede skærmen. Så det har noget med skærmopløsning at gøre.
Avatar billede goglov Seniormester
30. marts 2017 - 20:44 #35
Store morten fotodokumentere også at der er en billedændring når han har logget ud.
Fint nok.
Men når jeg logger ud "summer" maskinen et øjeblik og der er ingen billedændring. Det ser med andre ord fuldstændig ud som på mit første billede http://billedeupload.dk/?v=eR63u.png
Jeg kan også forsætte i forummet som om intet er hændt. f.eks. Afsende dette indlæg. Jeg er med andre ord IKKE Look Outet.

Jeg håber nogen vil sætte handling bag ordene "Look Out" ;-)
Det ville også være yndigt hvis man fik tilbudt "Look Out" muligheden  allerede når man lige var logget ind.
Jeg tror at alle problemer (måske) kunne læses ved at sætte "Look Out" op i den blå linje. Det virker som om den ligger oven på næste linje med hvid baggrund og blå tekst hvor "Look Out"  med grå tekst nu befinder sig
Man bør også tjekke hvordan de forskellige side elementer arbejder sammen under forskellige skærmopløsninger